Campanii
.2014
Mai comod. Mai smart. MyING
6 oct - 30 noi 2014

 

Ai o asigurare de viata ING si inca nu ai cont MyING? Acum ai un motiv in plus sa-ti faci.

 

MyING este un serviciu special creat pentru a te tine la curent cu evolutia contractului tau de asigurare sau pensia ta ING.

 

Am pregatit o campanie care iti ofera sansa sa castigi unul din cele 5 seturi SMART puse in joc de catre noi. Trebuie doar sa ai o polita de viata ING. Mai exact, daca iti faci cont MyING in perioada 6 octombrie - 30 noiembrie 2014, intri in loteria pentru cele 5 seturi formate dintr-un SMARTphone si un SMARTwatch Samsung.

 

Iar pe data de 15 decembrie, in perioada Craciunului, vei afla daca esti printre fericitii castigatori.

 

Activeaza-ti gratuit contul de MyING acum!

 

Toate informatiile despre campanie si despre cum poti castiga premiul le gasesti in regulament.

 

Succes!

 

 

 

Multumesc-uri pentru minunatele femei
17 martie - 4 mai 2014

 

Campania “Multumesc” porneste de la ideea ca femeile fac multe lucruri importante si frumoase pentru cei din jur, iar ING Asigurari de Viata doreste sa le reaminteasca oamenilor sa multumeasca mai des femeilor minunate din viata lor.

 

Mai mult, ING sustine femeile din Romania cu prima asigurare de viata creata special pentru ele: UNA.

 

Spotul TV va fi prezent pe 16 canale de televiziune nationale, pana la inceputul lunii mai.

 

Vizionare placuta!

 

 

 

LifeMappr iti prezinta filmul vietii tale
4 feb - 1 mar 2014

 

Daca viata ta ar fi un film artistic, cum crezi ca ar arata trailerul?

 

Daca ar fi sa afli acum ce te asteapta peste 10 sau peste 20 de ani, ce crezi ca ai vedea in viitor? Ai vrea sa te indragostesti? Sau sa ai mai multi copii? Crezi ca iti vei cumpara o masina noua?

 

ING Asigurari de Viata prezinta LifeMappr, prima aplicatie care te ajuta sa creezi filmul vietii tale viitoare.

Iar pana la sfarsitul lunii ne vei gasi online, campania LifeMappr desfasurandu-se in perioada 4 februarie – 1 martie.

 

LifeMappr te ajuta sa vizualizezi impactul financiar pe care-l vor avea visele si dorintele tale asupra viitorului tau si nu in ultimul rand iti permite sa impartasesti prietenilor tai timeline-ul tau viitor si filmul vietii tale.

 

Intra acum pe www.LifeMappr.ro cu ajutorul contului tau de Facebook si ajuta-ne sa transformam trailerul in film de box-office!

 

.2013
Campania Cunoaste-o pe UNA de la ING a ajuns la final
14 Oct – 20 Dec 2013

 

Liliana Musuroi e UNA de la ING!

 

Ne bucuram sa anuntam castigatoarea unui set de bijuterii cu diamante oferit in campania Cunoaste-o pe UNA de la ING, desfasurata in perioada 14 octombrie - 20 decembrie 2013.

 

Liliana Musuroi a participat la tragerea la sorti alaturi de toate femeile minunate care au cumparat prima asigurare pentru femei din Romania, in perioada campaniei.

 

Marius Popescu, Directorul General al ING Asigurari de Viata, a dorit sa o cunoasca personal pe Liliana pentru a o felicita pentru alegerea facuta si pentru a-i inmana premiul.

 

Vezi poza aici. In imagine, de la stanga la dreapta, Marius Popescu - CEO ING Asigurari de Viata, Liliana Musuroi - castigatoare campanie, Daniel Neamtu - consultant ING

 

O felicitam si noi pe Liliana si ii dorim sa se bucure de premiu!

 

Pentru mai multe informatii despre campania incheiata, poti citi Regulamentul campaniei.

 

 

Testul de Personalitate Financiara ING
5 Aug – 13 Sep 2013

 

Campania Testul de Personalitate Financiara ING desfasurata in perioada 5 august – 13 septembrie 2013, se apropie de sfarsit.

 

Prin intermediul acestui test ajungi sa iti cunosti propria personalitate financiara in functie de care poti sa primesti recomandari care sa te ajute sa iti imbunatatesti abilitatile si cunostintele privind administrarea finantelor proprii.

 

Toate persoanele care au completat testul de pe site-ul www.testulbanilor.ro in perioada campaniei si s-au intalnit cu un consultant ING pentru o analiza gratuita a nevoilor financiare, au fost inscrise la tragerea la sorti pentru o tableta iPad4.

 

Dupa ce si-a facut Testul de Personalitate Financiara, Ana Maria Bostina a aflat ca este dna. Optimista. Ana Maria este si fericita castigatoare prin tragere la sorti a marelui premiu.

Felicitari si ii dorim sa se bucure de premiul castigat!

 

Toate informatiile despre premiu se gasesc in regulamentul campaniei.

 

 

 

 

Un sac fara fund de jucarii de la ING
15 Apr – 12 Iul 2013

 

Campania pentru copii “Un sac fara fund de jucarii de la ING” s-a incheiat.

 

Un Plan Financiar special pentru Copii iti va oferi tie posibilitatea de a-i asigura copilului tau un viitor frumos si lui un motiv in plus de bucurie cand va fi mai mare.

 

Toti cei care si-au incheiat un Plan Financiar pentru Copii in perioada 15 Aprilie – 12 Iulie 2013, au intrat in tragerea la sorti pentru marele premiu: un sac fara fund de jucarii. Mai exact, vouchere in valoare de 10.000 RON pentru a-i cumpara celui mic jucarii de toate felurile, carti, gadgeturi si orice altceva isi va mai dori.

In plus, tuturor participatilor la loterie li s-a facut o radiografie gratuita a nevoilor financiare.

 

Asa cum am promis, astazi iti spunem care este fericitul castigator al marelui premiu.

 

S-o felicitam pe doamna Ionela Bucur din Hunedoara.

 

Daca vrei sa afli mai multe informatii despre premiu si cadouri, citeste regulamentul campaniei.

 

.2012
Tot ce e mai bun pentru copilul tau
10 sep – 30 noi 2012

 

In toamna aceasta, in Campania ING Tot ce e mai bun pentru copilul tau, pe langa planificare financiara pentru viitorul copilului tau, am pus la bataie tot ce e mai bun si in materie de premii.

 

Daca ai incheiat un Plan Financiar pentru Copii in perioada 10 Septembrie – 30 Noiembrie 2012, ai intrat automat in tragerea la sorti pentru o serie de premii minunate.

Iar daca esti deja client ING cu un Plan Financiar pentru Copii, puteai si tu sa castigi daca recomandai produsul unui prieten dornic sa incheie un PFC in aceeasi perioada. Astfel ati fi intrat amandoi in loteria pentru premiile Campaniei.

Premiul cel mare, constand intr-o excursie pentru intreaga familie la cel mai tare parc de distractii din Europa, PortAventura din Barcelona a fost castigat de Nicolae Nicoleta din Pitesti.

Au fost castigate si cele 60  de premii mai mici ale campaniei, adica unul din cele 4 tipuri de premii in functie de varsta copilului:

• 0-3 ani: premergator, sistem monitorizare, cilindru muzical Chicco;

• 3-6 ani: laptop educativ, tablita de desen, set Lego, carte interactiva;

• 6-10 ani: set catterball, set badminton, trotineta, role si echipament de protectie;

• >10 ani: un ghiozdan plin cu rechizite si un iPod shuffle.

 

Lista castigatorilor premiilor mici poate fi consultata aici. Felicitari tuturor!

 

Daca vrei sa afli mai multe despre campania noastra, citeste regulamentul campaniei.

 

 

 

Testul de Personalitate Financiara ING
16 iul – 31 aug 2012

 

Campania Testul de Personalitate Financiara ING, desfasurata in perioada 16 iulie – 31 August 2012 si-a desemnat astazi, 11 septembrie, fericitii castigatori:

 

•  Elena Stroe din Calarasi

•  Daniela Neidoni din Hunedoara

•  Erica Gergely din Baia Mare

 

Ce au castigat? 3 tablete iPad3, pentru a fi oriunde si oricand la curent cu noutatile din mediul online. Cum? Au completat un formular de contact in perioada campaniei.

 

Toate informatiile despre premii se gasesc in regulamentul campaniei.

 

Desi campania cu premii s-a incheiat, poti accesa in continuare pagina www.testulbanilor.ro pentru a-ti determina propria personalitate financiara raspunzand la cateva intrebari. In functie de rezultat, primesti o serie de recomandari care sa te ajute sa-ti imbunatatesti abilitatile si cunostintele privind administrarea finantelor personale.

 

Asadar, te invitam in continuare pe www.testulbanilor.ro.

 

 

 

Da, vreau sa am un viitor roz (2)
17 apr – 17 iul 2012

 

Campania Da, vreau sa am un viitor roz si-a desemnat astazi castigatorii.

 

De aceasta data, avem o fericita castigatoare a unei excursii la Amsterdam, cel mai portocaliu oras al Europei, si 64 de norocosi posesori ai cate unui aparat digital Canon roz.

 

Doamna Veronica Bradescu, din Targu Jiu, judetul Gorj, este castigatoarea excursiei cu familia sau prietenii la Amsterdam, orasul frenetic, modern, cu cate ceva pentru fiecare.

 

Cele 64 de aparate foto digitale Canon roz, o sa-i inspire la fotografii pline de culoare pe acesti fericiti castigatori.

 

Cum au intrat in tragerea la sorti pentru a castiga premiile?

S-au intalnit cu un consultant ING in perioada 17 aprilie – 17 iulie 2012 si au beneficiat de o analiza financiara personala gratuita, care speram noi ca i-a ajutat sa afle cat de pregatiti sunt din punct de vedere financiar pentru a se bucura de un viitor asa cum isi doresc.

 

Toate informatiile despre premii si conditiile de participare se gasesc in regulamentul campaniei.

 

Felicitari castigatorilor!

.2011
Viitorul este roz, daca pui in el de acum portocaliu
1 noi – 25 dec 2011

 

Viitorul este roz, daca pui in el de acum portocaliu.

 

Mesajul noii campanii ING Asigurari este simplu: daca vrei sa ai un viitor fericit, trebuie sa faci si ceva concret in prezent. Iar ING este aici sa-ti ofere consultanta financiara necesara.

 

Spotul TV este prima componenta de comunicare in masa, urmand sa lansam si o campanie online.

Acesta va fi difuzat pe 20 de canale nationale, in perioada 1 noiembrie – 25 decembrie.

 

Daca va place spotul (si noi speram sa va placa), va incurajam sa il promovati in social media si printre prietenii si cunoscutii vostri.

 

Da, vreau sa am un viitor roz
3 oct– 30 noi 2011

 

Da, vreau sa am un viitor roz , campania ING Asigurari de Viata care va trimite 3 norocosi castigatori la Paris si va premia alti 59 cu aparate foto Lomography, s-a incheiat. Sortii au decis ca urmatorii castigatori sa mearga alaturi de 3 prieteni sau membrii ai familiei in Orasul Luminilor pentru a vedea la vie en rose:

 

•  Paszternak Hanelore Karina, Deva, jud. Hunedoara

•  Ciocan Valentin Petru, Brad, jud. Hunedoara

•  Buzea Alina, Sector 3, Bucuresti

 

Aparatele foto Lomography, cele care te ajuta sa vezi viata in roz la propriu, au facut 59 de castigatori fericiti.

 

Cum au castigat aceste premii?

S-au intalnit cu un consultant ING in perioada 3 octombrie – 30 noiembrie 2011 pentru a descoperi de cat portocaliu este nevoie pentru a avea un viitor roz. Astfel, au beneficiat de cate o analiza financiara personala gratuita pentru a vedea situatia financiara actuala comparativ cu ceea ce isi doreste fiecare in materie de economii pentru pensie, pentru studiile copiilor sau pentru protectia celor dragi.

 

Toate informatiile despre premii si campanie sunt in regulament.

 

Felicitari castigatorilor!

Closca, Sensei, Profesor sau Prieten?
1 apr– 30 iun 2011
Afla ce fel de parinte esti de la Configuratorul de Parinti

 

Ce este de fapt Configuratorul de Responsabilitate?

Este un test prin care ar fi bine sa treci ca sa vezi in care dintre categoriile de parinti de mai sus te incadrezi.

 

Noi iti recomandam sa treci prin Configuratorul de Responsabilitate împreuna cu un Consultant ING care iti va pune cateva întrebari legate de tine, de viitor si de copilul tau, ca sa vada daca esti gata pentru un Plan Financiar pentru Copii. Un ajutor esential pentru oricine vrea sa faca ceva cu adevarat important pentru copilul sau, indiferent daca e Parinte Closca, Sensei, Profesor sau Prieten.

 

In perioada 1 aprilie - 30 iunie 2011 am avut o promotie in care toti cei care au cumparat un Plan Financiar pentru Copii au avut ocazia sa castige prin tragere la sorti o excursie cu familia la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra din 2012 sau unul din premiile zilnice constand intr-un set de mingi si palete ca pentru Olimpiada.

 

Extragerea castigatorilor campaniei “Configuratorul de Parinti” a avut loc pe 18 iulie!

 

Fericitul castigator care va pleca alaturi de familie la Deschiderea Jocurilor Olimpice de la Londra din iulie 2012 este Cociş Bogdan din Cluj. Cum a castigat? A achizitionat un Plan Financiar pentru Copii. In plus, 63 de familii se vor bucura de seturile de mingi puse in joc in cadrul campaniei.

 

Pentru a sti exact in ce a constat promotia, poti citi regulamentul sau poate vrei sa afli detalii despre PFC.

  

 

.2010
“Viitorul pe intelesul parintilor” sau cum sa-ti duci copilul la Londra si acum, si in viitor
1 oct– 30 nov 2010

 

Recunoaste cinstit: nimic nu e mai pretios decat zambetul copilului tau, atunci cand e fericit.

 

Probabil ca la asta te-ai gandit, daca ai incheiat un plan financiar pentru copii oferit de ING: cel mic acum se va bucura cand va fi mare si va beneficia de banii pe care i-ai pus deoparte pentru a-l ajuta sa mearga la o facultate de top sau sa-si indeplineasca un alt vis.

 

 

Dar ai putea sa-l faci foarte fericit si in aceasta iarna (si nu numai de Craciun) daca loteria te-a desemnat marele castigator al unei excursii impreuna cu el si cu restul familiei tale la Science Museum si la Planetarium din Londra, sau al unuia din cele 43 de seturi “Sistem Solar” care il vor ajuta pe copilul tau sa descifreze tainele universului.

 

Iar tragerea la sorti a hotarat ca marii castigatori ai campaniei “Viitorul pe intelesul parintilor” desfasurata in perioada 01.10- 30.11. 2010 sa fie:

  • Vasile Apetrei din Bucuresti deoarece a achizitionat un Plan Financiar pentru Copii

Alte 43 de familii se vor bucura pentru ca vor primi seturile “Sistem Solar”: lista castigatorilor poate fi accesata aici.

Felicitari tuturor!

 

ING Viitorologie
16 sept– dec 2010

V-ati intrebat vreodata cum va arata viitorul? Vor exista masini zburatoare? Calatorii in timp? Roboti "de companie"?

Ei bine, oricat de mult ne-am stradui sa ghicim cum va fi in viitor, nu credem ca putem sa spunem cu certitudine. Totusi, de ceva suntem foarte siguri: si in viitor, ca si acum, vor exista dragoste si vise. Si atata vreme cat va exista dragoste, nevoia de a-i proteja pe cei dragi nu va disparea. Si le poti oferi aceasta protectie inca de pe acum, sub forma unei asigurari de viata.

Pe scurt, acesta este mesajul noii campanii de imagine desfasurata de ING Asigurari de Viata.

Campanie pe care am numit-o, simplu, “Viitorologie”.

 

“Campania celor 100 de bun platnici”
15 martie– 22 iunie 2010

 

Platindu-ti la timp prima de asigurare pentru polita ta poti sta linistit ca tu si familia ta beneficiati in continuare de protectia si avantajele oferite de contractul pe care-l detii.
 

Acum ne-am gandit sa-ti dam alte 100 de motive pentru care ar fi foarte bine sa iti platesti la timp prima de asigurare. O facem si ca sa te incurajam fii punctual cu platile, dar si ca sa-ti aratam cat de mult iti apreciem asta.
 

Mai precis, in perioada 15 martie – 22 iunie, adica timp de fix 100 de zile, poti castiga prin tragere la sorti 100 de premii a cate 100 de lei.

Bani pe care ti-i daruim sub forma de cupoane de cumparaturi pe care le poti cheltui cum doresti, oriunde doresti, pentru ca sunt recunoscute si acceptate in peste 50.000 de magazine si unitati de servicii din toata tara.

Lista castigatorilor poate fi vizualizata aici

 

.2009
“Informatii ING la un click distanta”
26 octombrie– 31 decembrie 2009

Campania Informatii ING la un click distanta! derulata in perioada 26 octombrie- 31 decembrie 2009 s-a adresat tuturor clientilor nostri carora le-am adresat invitatia de a-si actualiza adresele de e-mail in vederea primirii de notificari si informari contractuale si comerciale.

Toti participantii au fost inscrisi automat in loteria pentru premiile puse in joc: 3 laptopuri si 100 pixuri multifunctionale. In urma tragerii la sorti, cele 3 laptopuri au fost castigate de: Elena Dumitrescu – Bucuresti, Adriana Manea – Constanta, Narcis Gherman – Arad, iar cele 100 de pixuri multifunctionale au fost castigate de acesti clienti.

 

ING si declaratii de dragoste
15 octombrie – 30 noiembrie 2009

Credem ca o asigurare de viata nu este doar ceva pragmatic. Nu e doar o suma de bani pe care o primesc ai tai in caz de "Doamne fereste". O asigurare de viata inseamna si sentimente si angajament pe termen lung. Adica o adevarata declaratie de dragoste pentru familia ta.

Acesta ar in cateva cuvinte mesajul campaniei ING Asigurari de Viata si Declaratii de Dragoste. Campania se desfasoara in perioada 15 octombrie – 30 noiembrie si este prezenta atat in mediul online (www.AsigurariDinDragoste.ro) cat si pe principalele posturi nationale de televiziune. Poti vedea aici primele spoturi publicitare din campanie.

.2008
“Biroul ING de consiliere pentru persoane peste 35 de ani”
28 octombrie – 8 decembrie 2008
Ca si in cazul campaniilor precendente, ING s-a concentrat pe latura educativa, care sa satisfacă nevoile reale de informare ale clientilor sau potentialilor clienti. Publicul tinta al campaniei de pensii facultative a fost reprezentat de persoanele de peste 35 de ani.
“Brosura cu toate pensiile posibile”
25 noiembrie – 14 decembrie 2008
ING a lansat spre sfarsitul lui 2008 “Brosura cu toate pensiile posibile”, un material informativ despre caracteristicile fiecarui tip de pensie. Brosura a reprezentat elementul central al campanii educative derulate de către ING si continua informarea despre sistemul de pensii private din Romania în acelasi spirit al campaniei Stii de la ING.
Brosura cu toate pensiile
.2007
“Cum privesti batranetea”
21 mai – 15 iulie 2007
Campanie de pensii facultative demarata odata cu lansarea pensiilor facultative pe piata romaneasca. Conceptul campaniei s-a bazat pe ideea că indiferent daca esti optimist sau pesimist, it poti asigura din timp o batranete linistita.
“Stii de la ING”, “Tara ING” si “Consultantul ING”
17 septembrie 2007 - 17 ianuarie 2008
Campania de pensii obligatorii care a adus ING Fond de Pensii peste 1.300.000 de clienti. Campania s-a bazat in principal educare, raspunzand celor mai frecvente intrebari pe care publicul si le punea in ceea ce priveste pensiile obligatorii.
.2006
“Esti pe maini bune”
3 mai – 11 iunie 2006
Prin aceasta campanie, ING Asigurari de Viata si-a propus sa creasca gradului de cunoastere a brandului ING si sa pozitioneze ING ca o companie orientata catre client. Sloganul campaniei este "Esti pe mâini bune cu ING Asigurari de Viata".
“Ai grija de cei dragi”
decembrie 2006
A fost o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, adresandu-se în special parintilor. Campania si-a propus sa sensibilizeze si sa responsabilizeze publicul din Romania în privinta nevoii de protectie financiara a familiei si a necesitatii incheierii unei asigurari de viata.
Pentru tine si familia ta
Pentru compania ta
Informatii utile

Verifica-ti contul

Asigurari de viataPensii private

Evolutia zilnica a fondurilor tale

Pensii obligatoriiPensii facultative Asigurari de viata - Programe de investitii unit linked
Unde ne gasesti

Oriunde ai fi, suntem aproape de tine. Cauta pe harta cel mai apropiat sediu ING

Cauta locatieCauta consultantTelefoane/ adrese de email